Cine suntem?
Medicentrum este o platformă care ajută pacienții să contacteze medicii.
Pacienții pot contacta medicul atât prin serviciul de telemedicină propriu dar se și pot programa la clinica unde medicul iși desfășoară activitatea pentru consultatia fizica.
Ce facem?
Serviciul de telemedicina oferit de MC este similar cu whatsapp, wetransfer, e-mail sau telefon dar are si extra avantaje.
Avem posibilitatea să primim informații scrise legate de pacient (de la pacient sau aparținători asa cum scriu ei pe whatsapp), documente medicale scanate, imagistică (RMN sau CT asa cum trimit pe email sau prin wetransfer)
Medicentrum centralizează toate informațiile legate de un pacient într-un singur loc și permite o comunicare controlată cu pacientul (și remunerată)
Pacientul/ Apartinatorul poate contacta medicul prin Medicentrum în următoarele situații:
Are nevoie de opinie de la un medic de o anumită specialitate dar e greu sa ajunga fizic
A fost la o consultație fizică și trebuie să revin cu rezultatul unor investigații / analize
Are nevoie de o consultație și vrea să meargă fizic la medic in cabinet
Cum decurge o consultație la distanta prin Medicentrum?
Pacientul/ Apartinatorul intră pe profilul medicului
Selectează un serviciu ( evaluare de caz, control, etc)
Completează detaliile cazului (descrie simptome, tratament anterioare)
Încarcă documente medicale scanate sau imagistica
Face plata
Cazul ajunge la medic
Medicul primești o notificare pe e-mail că are un caz pe Medicentrum
În 24 – 48 de ore medicul contactează telefonic pacientul ( in intervalul orar la care medicul poate sa faca asta si pe care-l va scrie in profillul sau – ex: 18-20 sau 12-14, etc)
La telefon medicul ia extra detalii legate de caz, studiaza documentele transmise si consiliaza pacientul
La finalul conversației cu pacientul, medicul scrie un (scurt) raport care se va încheia cu recomandări (acestea pot fi recomandări de tratament, de consult fizic sau de extra investigații)
Cazul se inchide automat la trimiterea raportului