Acest website utilizeaza cookies. Te rugam sa-ti setezi preferintele. Preferinte cookies Accepta

Întrebări frecvente

Mai jos ai câteva întrebari si situatii frecvent intalnite. Dacă ai alte întrebări, folosește formularul de contact din bara de meniu
Pot să folosesc platforma medicentrum.ro dacă nu am fost încă la medic?

Desigur. Dacă ai niște simptome care te îngrijorează, poți să ne scrii. Recomandăm să contactezi un medic de medicină internă sau un medic de familie (medicină generală). Acesta te poate îndruma apoi către specialitatea de care ai precis nevoie..

Cum se face plata?

Plata se face DUPA discutia cu medicul si dupa ce ati primit raportul de evaluare de caz . Veti primi o factura pe care o puteti achita prin: transfer bancar, plata la ghiseul unei banci, internet banking, etc.

Unde gasesc tarifele medicilor pentru evaluare de caz si control?

Le gasiti in sectiunea "Medicii nostri". Fiecare medic are o pagina personala de profil care contine si tarifele medicului respectiv pentru evaluarea documentelor medicale si consilierea pacientului ( este o consiliere nu o consultatie).

Ce este un control?

Controlul este o evaluare a cazului care se face dupa o prima evaluare de caz. De ex pacientul revine cu o noua investigatie sau cu un nou set de analize sau a facut kinetoterapie, etc. Acest "control" este taxat la un pret preferential ( mai scazut). Fiecare medic are tariful de control pe pagina proprie din sectiunea "Medicii nostri".

Ce trebuie să am pregătit înainte să încep completarea formularului?

Asigură-te că ai toate documentele medicale legate de acest caz scanate sau fotografiate (scrisori medicale, rețete, bilete de ieșire din spital, rapoarte de la CT/RMN). Asigură-te că ai CD-urile primite de la clinica de radiologie ( CT/ RMN).

Trebuie să răspund la toate întrebările din formular?

NU e obligatoriu, însă cu cât e mai detaliat răspunsul la întrebări, cu atât te putem sfătui mai bine..

Cum încarc documentele medicale?

Prima dată, le scanezi sau le fotografiezi. Te asiguri că pot fi citite cu ușurință (dacă tu nu poți să le citești, nici noi nu putem). Le pui pe toate într-un fișier în calculatorul tău. Apoi le încarci în caseta de încărcare documente medicale..

Cum încarc documente medicale adiționale?

În situația în care medicul îți cere mai multe documente, vei primi un email cu o listă de documente lipsă și un link unde le vei putea încărca..

Este obligatoriu să încarc documente medicale?

Dacă te afli la prima solicitare de opinie sau nu ai la dispoziție documentele medicale cerute, raportul medical va conține recomandări pentru investigații.

Cat dureaza pana primesc raportul medical?

Incercam sa trimitem toate raportele in 3 zile lucratoare din momentul in care medicul are disponibile toate informatiile necesare. Evident, in functie de complexitatea cazului, uneori poate dura mai mult ( de ex 10 zile pentru cazuri complexe).

Ce se intampla dupa ce am trimis cazul meu spre evaluare?

Medicul va primi documentele trimise de dv. Dupa ce le studiaza va va suna sa discute cu dv cazul ( in 2-3 zile lucratoare, uneori mai repede). In functie de datele medicale transmise si discutia telefonica medicul va va oferi solutii terapeutice sau planuri de investigatii. Daca va trebui sa va si vada la o consultatie in cabinet, va va spune unde si cand..

Ce se intampla daca lipsesc documente/ rapoarte/ filme?

Asistentele noastre va vor suna si va vor ruga sa le incarcati pe platforma. Timpul de evaluare ( 2-3 zile) incepe din momentul in care avem ABSOLUT toate documentele care tin de caz..

Ce se intampla daca cazul este complex (peste 10 documente medicale scanate trimise si mai mult de o investigatie imagistica RMN/CT )?

In aceasta situatie, durata de evaluare a cazului poate creste ( uneori si 10 zile) deoarece este necesar un studiu mai aprofundat.Medicul sau asistentele noastre va vor tine la curent. Puteti suna la 0721 098 575 (de luni-vineri intre 9-16) daca aveti nelamuriri..

Medicul catre care ati trimis cazul considera ca alt medic poate evalua mai bine cazul dv ( in functie de supra specializari)

In aceasta situatie medicul selectat de dv ne va instiinta si noi vom discuta cu dv aceasta optiune. Vi se va comunica tariful medicului recomandat. Daca sunteti de acord cu acest tarif, cazul poate fi trimis catre acest medic..

Investigatie esentiala neefectuata (de ex nu aveti un RMN sau analize de laborator)

Medicul va va consilia pe baza informatiilor medicale disponibile in acel moment si va va recomanda sa faceti si investigatiile care lipsesc. Aceasta consiliere va fi taxata conform tarifului de evaluare de caz al medicului. Cand reveniti cu investigatia efectuata, veti avea un tarif preferential ( tarif de control)..